Nos, nem mondok újat, de azért csak kifejteném ezt a témát. Vajon miért nem foglalkozik a közember ezzel az eszmével. Miért reagáltak közönyösen az emberek (férfiak és nők) a feminizmus médiában való fellépésére?

Egyszerűen leírhatom. Nem is igazán bonyolult, de már mindannyian megszoktuk a használatát. Az általánosítás az, amiről beszélek. Azt írták nekem egyik hozzászólásban, hogy a szemléletmódot akarják változtatni itt. Az jó dolog szerintem is. A bajom vele csak a folyamat üteme. Egy-két ember nem jelentős haladás a milliós országunkban. Ha nem akarunk várni még pár ezer évet, akkor nagyobb tömegnek kell eljuttatni az információt.

Nem biztos, hogy érthető a címadási szándékom idáig, de most jön a lényeg! Minden célközösségnek megvan a saját „nyelvezete”. Nem igazán figyelnek erre az emberek Magyarországon, ezt már csak tudom.

A „nyelvezet” segít elkülöníteni, megfogalmazni a gondolatainkat. Csak példázom: A férfi… nem egyenlő a férfiak egy jelentős részével. Mert egészen másképp hangzik a „férfiak nem engedték a nőket egyetemre…”, mint a „férfiak egy rétege nem engedte a nőket egyetemre”. Már a hozzászólások között el lett magyarázva. De nem lehetett volna már a cikkben jól leírni? Miért esünk bele ugyanazon hibákba?

A kutyát se úgy nevelik, hogy rosszul bánnak vele. Hát akkor miért akarják a népet negatív dolgokkal meggyőzni? Vagy netán a jó már nem is jó?

És itt kanyarodok vissza a médiában lévő feminizmushoz. Na, az biztos eljut jó sok emberhez. De mi is jutott el? Már megint a jól „begyakorolt” szövegek, semmi más.

Már itt ellőtte magát a feminizmus. Ha valamit mindenhez hozzárakunk (a bántalmazott nők helyzete), akkor alapból utálni fogják, söprik el az útból az emberek. Ezért van az, hogy senkit se érdekel a mondanivalója (főképp) a továbbiakban a feminizmusnak. Azonnal elveszti az emberek figyelmét.

(Már az elején leírom, hogy azért ezt írom, mert ez nagyságrendekkel több embernek próbálja magyarázni a feminizmust. Az én célom a tömeg ismertetésének módszerének elemzése)


Az emberek nem akarják, hogy a nő új dolgokat csináljon, csak a régi szerepébe maradjon. De vajon miért? Nem akarnak új dolgokat meghallgatni? Vagy csak egyszerűen úgy kommunikálnak az emberekkel, hogy a szőr is feláll az ember hátán?

A legtöbb feminista beszéde a médiában ugyanaz. Videón lejátszatnánk mindet, mert egy kaptafára megy a legtöbb. Az embereknek nem ez kell! Egy élő „nyelvezetre” van szükségük. Valamire, ami képes aktuális lenni. Valami, ami eredményeket mutat, erőfeszítéseket és nem csak megint hibáztat.

1.gif
Végszóként: A megfelelő csoportokról kell beszélni. A megfelelő hangnemet kell megütni. Ha ezek nem sikerülnek, akkor aztán a kutya se fog az emberre figyelni. Csak ennyit akartam mondani.
(És nem hímsovinizmus, hanem férfisovinizmus! )

a szöveget megalkotta: No_Name01  2013.03.27. 19:49
most jön a java: 3 komment